علی عابدی فاتح مسابقات آزاد العین امارات

پایگاه همدان شطرنج

 

علی عابدی ، قهرمان مسابقات آزاد العین
با کسب 6.5 امتیاز از 7 دیدار

در پایان مسابقات شطرنج آزاد بین المللی العین امارات متحده عربی، علی عابدی شطرنج باز تهرانی کشورمان ضمن کسب عنوان قهرمانی، جایزه 2500 درهمی رقابت ها را نیز از آن خود کرد. وی با کسب 6.5 امتیاز از 7 دیدار، 15 واحد نیز به درجه بین المللی اش افزود.

پس از عابدی، پنج شطرنج باز با کسب 6 امتیاز مشترکاً در مکان دوم قرار گرفتند که با احتساب امتیازشکنی، "ماجد هلاوی" از سوریه نایب قهرمان شد و "حسین سید" از مصر بالاتر از شطرنج بازان انگلستان و سوریه در مکان سوم قرار گرفت.

مسابقات آزاد بین المللی العین امارات چهاربار در سال و طی فصل های مختلف، وِیژه شطرنج بازان زیر درجه بین المللی 2200، برگزار می شود. علی عابدی، قهرمان سابق استان تهران، با درجه بین المللی 2197، بخت نخست قهرمانی دوره بهار این رقابت ها بود که در پایان نیز مقتدرانه به عنوان قهرمانی رسید.

این دوره از رقابت ها با حضور 78 شرکت کننده از کشورهای امارات متحده عربی، ایران، انگلستان، روسیه، استرالیا، هند، فیلیپین، مصر، عراق، اردن، سودان، سوریه و بحرین طی 7 دور به روش سوئیسی در محل باشگاه شطرنج العین برگزار شد.

مهرداد پهلوان زاده، داور بین المللی اصفهانی کشورمان که چند سالی است در کشور امارات متحده عربی سکونت دارد، سرداوری این مسابقات را بر عهده داشت.

رده بندی نهایی مسابقات
سایت رسمی مسابقات

منبع : سایت آچمز

www.hamadanchess.lxb.ir 




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر